- Üniversitenin halkla ilişkiler faaliyetlerini bütünleşik iletişim yönetimi perspektifinden plânlamak, uygulamak ve değerlendirmek.
- Üniversitenin tanıtımı için gerekli stratejileri, uygun mecraları ve politikaları belirlemek, tanıtıma yönelik uygulamaların değerlendirmesini ve analizini yapmak.
- Üniversitenin çalışanları ile sağlıklı iletişimi gerçekleştirmek.
- Üniversitenin paydaşları ile etkin bir iletişim köprüsü kurmak.
- Kurumsal itibar yönetimine yönelik faaliyetleri plânlamak ve yönetmek.
- Kriz yönetimi çerçevesinde iletişim çalışmalarını plânlamak ve yürütmek.
- Kurumsal aidiyeti geliştirmeye, kurum kültürünü yerleştirmeye yönelik çalışmalar yapmak.
- Kurumsal sosyal sorumluluk proje ve faaliyetlerinin amacına ulaşmasına katkı sunmak.
- Kurumsal iletişim faaliyetlerinin bütününde etik ilkelere uygunluğu denetlemek.
- Üniversiteye ulaşan bilgi edinme başvurularını takip etmek ve sonuçlandırmak.
Halkla İlişkiler ve Tanıtım BirimiMehmet Kürşat DEĞER2022-03-08T12:39:57+03:00