• Üniversitenin halkla ilişkiler faaliyetlerini bütünleşik iletişim yönetimi perspektifinden plânlamak, uygulamak ve değerlendirmek.
  • Üniversitenin tanıtımı için gerekli stratejileri, uygun mecraları ve politikaları belirlemek, tanıtıma yönelik uygulamaların değerlendirmesini ve analizini yapmak.
  • Üniversitenin çalışanları ile sağlıklı iletişimi gerçekleştirmek.
  • Üniversitenin paydaşları ile etkin bir iletişim köprüsü kurmak.
  • Kurumsal itibar yönetimine yönelik faaliyetleri plânlamak ve yönetmek.
  • Kriz yönetimi çerçevesinde iletişim çalışmalarını plânlamak ve yürütmek.
  • Kurumsal aidiyeti geliştirmeye, kurum kültürünü yerleştirmeye yönelik çalışmalar yapmak.
  • Kurumsal sosyal sorumluluk proje ve faaliyetlerinin amacına ulaşmasına katkı sunmak.
  • Kurumsal iletişim faaliyetlerinin bütününde etik ilkelere uygunluğu denetlemek.
  • Üniversiteye ulaşan bilgi edinme başvurularını takip etmek ve sonuçlandırmak.